Monday, May 4, 2009

YAY!!!!!

Assalamualaikum..

Yay!!! finally..boleh jugak update blog..actually saye dah balik ke MALAYSIA tercinta...back for good...insyaAllah..dah 2 bln dah..haha payah jugak nk update blog..psl internet kat rumah slowwwww sangat..dial up kan...bile nk publish tuh mesti error..last2 fed-up cam tuh..itu yang sunyi sangat blog ni...

Skang ni saye tengah carik keje lagi..selain meladang anggur n menternak lelemak..dah 2 bln dok sesaje jadik bibik kat umah...rase penat plak menganggur...yer laa..tak penah berehat lame camni..sampai rase mati kutu taktau nk wat ape...takpe..saye akan berusaha keras untuk mencarik keje...

Aktiviti masak? ermm..kengkadang jer la..dah balik umah ni rase malas plak..sbb takde orang pon kat umah..ade adik 2 orang je...mak pon slalu puase..ayah keje..jadik takde orang sangat nk makan...slalu beli kat luar jer...kadang2 time ade mood tuh...tlg la jugak masak simple2..

OK~!!!!!! gotta go...harap2 dapat update lg psl makanan..ntah bilernye tuh taktau...pada yang slalu dok klik2 blog ni walaupon takde hapdet..thank you!!! bile internet laju saye hapdet lagi...TAKE CARE AND TATA ALL~~

11 comments:

Masy said...

meh la dtg shah alam, masakkan utk akak ehehehehh

puterikurekure said...

opocot!!
terkejut tgk blog ni dah ada penulisnya.
seronok tau. hehehe.

rajin2 update k. dah rindu sangat nih.

bintang said...

salam wbt
yeay..dah lama tunggu akak update^^

emil @ mamamia said...

salam...hhmm rajin2 nanti update ye..lama tak dgr crite...kalau jalan shah alam drop by here ya

afid said...

pakai broadband la cik bawang...

Mak Su said...

all the best :)

ima shhs said...

selamat pulang ke m'sia.... salam singgah...

Mummy ranger said...

welkem back, ratna ssi..

kak ina kl said...

salam dan selamat perkenalan..lompat dari rumah bro rozzan..

seronokkan dah dpt balik ke sini..

Purpleheart said...

Welcome back, bak kata faizal tahir.. rindu sangat pada empunya blog ni..

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,a片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,性愛

Ad